2009. március 23., hétfő

J.


A fotogramatikás blog-profilom óta nem sok változás állt be velem kapcsolatban, továbbra is szeretem a lerobbant (modern!) épületeket, a nagyvárosokat, a tengert, a virágzó fákat, a horrort (kissé logikátlan sor, de vsz. a szélsőségekkel tudok vmiféle arany középutat találni, vagy mi) - de nem annyira azokat a horrorfilmeket, amelyekben belső szervek toccsannak a kamerába (a hentesmunkát nem találom félelmetesnek), hanem azt, amely megnézése után még a klotyóra is kísérettel merek kimerészkedni. Bár a jó öreg klasszikus slasherek is közel állnak pillangólelkemhez. Szeretem azokat is, melyekben kísértetek rémisztgetik a jónépet. Csak már nagyon értékelném, ha a mostanság készülő darabokban végre hanyagolnák azt a nyomorék és már régen röhejessé vált szaggatott mozgáskultúrát (már ami a szellemeket illeti). Nagy bajom az, hogy már nagyon régen láttam ilyen tényleg "ütős" filmet. Lehet, hogy más műfaj után kell néznem (?) ... Aki tud nekem valami jót ajánlani, kérem szóljon! Csók.
Hát nem kedves ez a szív-virág?... Jó régen készítettem, de nem tudom mi ennek a hivatalos rendszertani neve.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése