2009. március 10., kedd

Sockmonkey profil avagy érdekfeszítő megnyilvánulásaim kedd délben

Én lennkék a Juhász Kata, de Ti hívhattok Katának. Angol a másik szakom, ebből kikövetkeztethető, hogy nem vagyok egészen normális. Magamról egész keveset tudok írni meg nem is nagyon szeretek, de mint azt különböző közösségi oldalakon előszeretettel híresztelem, igenis szoktam embereket kiátkozni az esztétikai dimenzióból. Mint mindenkit körünkben engem is érdekel a film, de mostanság rákaptam az írásra is, ki tudja, lehet az még jobban érdekel...
A csapatösszetartás végett elárulom, hogy szeretem a kávét meg a sört, ennél fogva szívesen kávézgatok meg sörözgetek emberekkel.
Azt hiszem ennyi információ egyenlőre elég is lesz, mert most kénytelen leszek átadni magam a Posztmodern Amerikai Irodalomnak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése