2009. február 25., szerda

roomann

1999 óta vagyok a PTE Bölcsészettudományi kar hallgatója. Esztétika szakon kezdtem, majd 2003-tól Film szakon folytattam tanulmányaimat. 2004 óta készítek filmeket. Az alábbi Janisch Attila egyik órájára készült "névjegyfilm".



2004 januárjában megalakítottuk a Control Stúdió Filmegyesületet, mely a pécsi és a Pécs környéki amatőr és független filmesek támogatását tűzte ki céljául. Több programot is szerveztünk ennek érdekében. Évről évre visszatérő rendezvényeink a Képköznapok alkotótábor és a Pécsi Rövidfilm Est



A filmkészítés mellett a filmről való gondolkodás is érdekel. Ennek eredményeként született néhány írásom. Ezek közül egy neten is elérhető. 2007 őszén Szegeden volt egy konferencia, ami Bódy és Jeles filmjeivel foglalkozott. Erre az alkalomra írtam egy elemzést, ami aztán azApertúrában jelent meg. A konferenciáról készítettem az alábbi videót.



És még néhány fotó, az elmúlt évekből.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése