2009. március 2., hétfő

A Kriszta...

Az alábbi kép egy önportré - két tükör és a fényképezőm segítségével készült.
Akkor csak úgy in medias res...
Szeretem a fotókat - nézegetni de készíteni méginkább.
Szeretem, ha süt a nap és csicseregnek a madarak.
Állatbarát vagyok. Íme a kedvenc:
Őt sajna csak szerettem:
Ja és, egyszer szeretnék koszorúslány lenni.
És még: barátok, vidámkodás, kreatívkodás, zene, színek, fények, naplemente, vanília illat, lila, sok-sok alvás, utazás, Andalúzia (Dél-Spanyolo.), Egyiptom, Rodosz, stb... Plusz érdekel az operatőrködés és az animáció készítés.

Amúgy meg: a film mellett a másik szakom a spanyol, amiből jó ideje már csak a szakdolgozat megírása van hátra, üres óráim kitöltésére pedig tavaly tavasszal felvettem az ibero-amerika képzési programot, amit turbó tempóval ebben a félévben szeretnék is befejezni :)

Augusztusban esküvőn voltunk, s azóta az aktuális kedvenc számom ez:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése