2009. március 1., vasárnap

nevem pam és kacsa vagyok

sziasztok! ez itt jobbra egy havas kép rólam, ami nem a legutóbbi havazás alkalmával készült, hanem az azelőttin :)

nem szeretném piszkálni a múltat, most ez van: sokat dolgozom és holnaptól táncolni járok (erre régóta vágytam és most izgulok).

és ma nem is szeretnék sokat írni... arra gondoltam, hogy mégis belinkelem azt a picifilmet, amit tavaly tavaszi félév végén csináltam vizsgafilm gyanánt a kommunikáció tanszéken (no comment). és talán pont azért, mert teljesen elégedetlen vagyok vele, nyugodtan lehet kritizálni :)

pl a megkérdezettek nagy része nem jön rá, mi is történik pontosan (mellesleg Kriszta ne nyúld le a címemet :P). a sztori annyi volna, egy lány egy mulatós éjszaka után hazafelé azt képzeli, követi vki (akinek az aluljárós résznél kilóg a rózsaszín inge... apró hibák háhá).

körülmények: szombathely at night. találkozó a "stábbal" a sörpatikában, az első felvett beállításnál részeg az operatőr, részegek a szereplők (2 db), részeg mindenki, aki velünk lóg. egyikük tüzet gyújt a premontrei szent norbert gimnázium kollégiumával szemben, megjelenik a rendőrség, adatfelvétel, ahol az operatőr azt mondja: "audiovizuális alkotó vagyok"... második nap: fotózás a szimfónia nevű klubremekben, majd újabb utcák bejárása, a kocsizásokat egy gördeszka és tulajdonosa oldja meg. az aluljáróban egy részeg hajléktalan egy órára leköt minket, "oxi moxi" és Jimmyt énekel (ez a leforgatott anyag közel harmadát teszi ki). és ami a legszebb, az egész napi anyagon van egy maszat, amit az operatőr nem vett észre az objektíven... utómunka: = vágás (háhá). leadási határidő előtt egy nappal pam rájön, fel kellene telepítenie a premiert, majd belefog, délelőtt tízre kész minden! na itt az eredmény:



idelinkelem kedves operatőröm, Miski Ádám egyik munkáját, a bogaras klipet (amiben ráadásul én vagyok az unatkozó bodobácslány Bodobács Ádi zongorista túlfelén...)

mára ennyi...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése